2014. január 24., péntek

1.Fejezet-Rémes éjszaka

Sziasztok! Ahogy ígértem meghoztam az 1.fejezetet.Jó olvasást!Puszi xxFanni

Fanni 
Reggel arra ébredtem, hogy iszonyatosan fáj a kezem.Felültem és gondolkozni kezdtem mi történt tegnap éjszaka.És hirtelen beugrott a veszekedés, a rángatások (ezért fáj a kezem) és a pofon. Életemben akkor ütött meg először. Hirtelen egy könnycsepp gördült le az arcomon. Félek tőle.Sikerült elérnie, hogy féljek tőle.Egész délelőtt ki se mozdultam a szobánkból.Nem tudtam,hogyha kimegyek mi fog fogadni.Este hangos


ajtó csapódásra nyitottam ki a szemem.
-Öltözz fel!Buliba megyünk.-szólt Adam, de én csak  kómásan néztem rá.
-Nem hallottad?? Öltözz fel!-emelte fel a hangját.
Nagyon megrémültem.Elkapott az az érzés amit tegnap este éreztem,a félelem. Elmentem lezuhanyozni és kulcsra zártam az ajtót.Negyed óráig folyattam magamra a vizet és próbáltam rendbe rakni a gondolataimat.Gyorsan kivasaltam a hajam és egy alapsminket vittem fel a bőrömre.Hosszas tépelődés után kiválasztottam a tökéletes ruhát.
Elindultunk a buliba és én csak arra tudtam gondolni,hogy ott minél jobban elkerüljem Adamet. Ez sikerült is egy darabig, de aztán megtalált egy koktéllal a kezében, amit átnyújtott nekem.Nagyon meglepődtem. Hirtelen újra kedves lett?Megittuk a koktélt, majd táncolni indultunk.A szám végén elkezdett kirángatni a tömegből, ki egészen az utcára.Ott a falnak nyomott és a nyakam kezdte csókolgatni. El akartam lökni, de nem tudtam.Próbáltam leállítani, de sikertelenül.Kiabálni kezdtem, hogy valaki segítsen.Fél percen belül valaki letépte rólam Adamet és ütni kezdte. Közben észrevettem ,hogy még 3 fiú termett ott.Az egyik odasétált hozzám.
-Jól vagy?-kérdezte, de nem tudtam válaszolni csak a földre rogytam 
  és elsötétült minden.

3 megjegyzés: