2014. január 25., szombat

2.fejezet-Mi történt?

Sziasztok!Meghoztam a 2.fejezetet.Arra gondoltam, hogy ebben a fejezetben Olivér szemszögéből is írok.Remélem jól fog sikerülni. Jó olvasást és hagyjatok nyomot magatok után.Puszi xxFanni

Olivér
 Nemrég költöztünk be a fiúkkal a Corvinra, mert benne leszünk az X-faktorban.Egyik nap Benny  mutatni akart nekünk valamit. Mikor hazafelé indulva egyszer csak kiabálást hallottunk.Én rögtön odarohantam és leszedtem egy lányról a csávót.Benny odasétált a lányhoz és megkérdezte hogy jól van e, de ő lány nem válaszolt csak elájult.
-Srácok!-szólt Benny-Elájult.
-Haza visszük!-jelentettem ki ellent mondást nem tűrően.Sokadszorra mértem végig és mindig egy mondat csengett a fülemben:Meg kell ismernem.És mindenáron ezen leszek.

***

4 nap telt el. Mindig csak rá gondolok és a próbákon se tudok figyelni.Aggódom érte hiszen 4 napja fel sem ébredt.
Épp most értünk haza és levágódtam a mellette lévő kanapéra és az arcát kezdtem kémlelni.
-Ne nézd már annyira.-szólt Sziki és közben elnevette magát és a többiek is nevetni kezdtek.
-Nagyon viccesek vagytok.-mondtam gúnyosan.
Újra az arcát kezdtem nézni és belemélyedtem a gondolataimba.Pár perc múlva mozgolódni kezdett amire mindannyian felkaptuk a fejünket és köré gyűltünk.

Fanni 
Az utolsó emlékem az, hogy egy fiú megkérdezi jól vagyok e és utána semmi.Mikor felébredtem 4 szempár kémlelt és várták a reakciómat.Zavarodottan felpattantam de bár ne tettem volna mert elvesztettem az egyensúlyom és elestem.
-Jól vagy?-kérdezte a szőke szépfiú.
-Igen.Azt hiszem.De hol vagyok és ti kik vagytok?-kérdeztem kicsit zavartan.
 -Én Olivér vagyok.-mondta a szőkeség és egy nagy mosoly közben segített felállni.
-Én Peti vagyok, de szólíts nyugodtan Szikinek.
-Én pedig Bence.A mellettem álló szívtipró pedig Ya Ou.-mutatkozott be és ebben a pillanatban jöttem rá,hogy ők mentettek meg.
-Köszönöm hogy megmentettetek.Én Fanni vagyok.-mutatkoztam be egy nagy mosoly közben.-De egy valamit még nem értek.
-Mit?-kérdezték a fiúk egyszerre.
- Hogy kerültem ide?-vontam fel a szemöldököm.
-Mikor megmentettünk elájultál.-kezdte a mesélést azt hiszem Ya Ou.
-Olivérnek azaz ötlete támadt,hogy hozzunk ide a Corvinra.-folytatta a regélést Sziki.
-Így kerültél ide.-fejezte be a történetet Olivér aki egész végig le sem vette rólam a szemét.
-És ti itt laktok együtt?-kérdeztem.
-Igen.Egy ideig.-mondta Benny.
-Ezt hogy érted?
-Részt veszünk az X-Faktorban és ezért ideköltöztünk.-húzta széles mosolyra a száját.
-De jó.És csapatba vagy külön-külön?
-Csapatba.Kisasszony ön előtt áll a ByTheWay teljes életnagyságban.-mondta  Sziki, de a mondat végére már mindenki nevetett.
-Mutatnátok nekem valamit?-kérdeztem.
-Ne haragudj,de nekem és Ya Ou-nak mennünk kell vásárolni,mert Oli úr kiborul ha nincs itthon kaja.Benny pedig a barátnőjéhez megy,de Oli majd biztos mutat valamit.-kacsintott Sziki.
-Igen úgyhogy mi megyünk is.Sziasztok!-köszöntek a fiúk.
-Sziasztok Srácok!-köszöntünk egyszerre Olival.
Elkezdtünk beszélgetni és rájöttem,hogy nagyon sok közös van bennünk.Beszélgettünk-beszélgettünk és csak úgy repült az ídő és elkezdtem nem csak barátként gondolni rá.Miket beszélek hiszen alig ismerem és nemsokára híres lesz.Nincs esélyem hogy együtt legyünk.
-Kérsz valamit enni,mert én nagyon éhes lettem?-kérdezte Oli úr és megmutatta édes vámpírfogait mosolygás közben.
-Igen.-adtam egyszerű választ egy óriás mosoly közben.
-Akkor gyere.-mondta. Megfogta a kezem és a konyha felé kezdett húzni.-Mit szeretnél enni?
-Van nutella?-vontam fel a szemöldököm.
-Az mindig.-mondta és 2 tányért vett elő és kent 4 nutellás kenyeret majd 2 bögrét vett elő.
- De jó bögre.-mondtam.
-Nekem is nagyon tetszik.A rajongóktól kaptuk amikor ide költöztünk.Hihetetlen hogy még nem is volt az 1.élő show de már sokan kíváncsiak ránk.Nem nézünk meg egy filmet?
-De.Mit szólsz a Családi üzelmekhez?
-Jó.Azt még úgyse láttam.-mosolygott.Úgy imádom amikor mosolyog.
A film felénél nagyon fáradt lettem ezért a vállára hajtottam a fejem.Ő oda pillantott és csak rám mosolygott én pedig visszamosolyogtam.Így néztük a filmet amikor egyszer csak kivágódott az ajtó és a 3 fiú lépett be rajta.Mi hirtelen felkaptuk a fejünket és láttuk,hogy nagyon furán néztek ránk.
-Csak nem megzavartunk valamit?-kérdezte Ya Ou 1000 wattos mosollyal.

10 megjegyzés:

  1. Szupi..most már egy kicsit hosszabb is mint az előző :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen.Szenvedtem a hosszával de remélem jó lett.

      Törlés
  2. Nagyon joo kövit gyorsan ja és beletehwtnéd a sampont xd :D ;) Luca*

    VálaszTörlés
  3. Jó lett :) Gyorsan a kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet hogy még ma tudom hozni.;) Sietek
      Big hug
      Fanni

      Törlés
  4. Juuu ez nagyon jooo *-*

    VálaszTörlés