2014. január 26., vasárnap

4.fejezet-Próba

Sziasztok!Sokan kérdeztétek hogy hétköznap is lesz e rész.A válasz igen.Megpróbálok majd mindennap legalább egy részt hozni nektek. <3 Megérkezett a 4.fejezet.Jó olvasást. Big hug,Fanni

Fanni 
Visszatekintés: 
Épp indult volna amikor visszahúztam ,egy puszit nyomtam az arcára és csak ennyit mondtam:Köszönöm.Nem szívesen de elengedtem a kezét és ő mosolyogva bement a szobájába.Ledűltem az ágyra és abban a pillanatban elaludtam.

Másnap korán reggel arra keltem, hogy Benny éppen tojást süt.
-Jó reggelt!-álltam mellé és figyeltem ahogy készíti a reggelit.
-Neked is.-mosolygott rám.-Hogy aludtál?
-Mint a bunda.-nevettem el magam.
-Szólnál a többieknek, hogy reggeli?
-Persze. Kit hol találok?-kérdeztem mosolyogva.
-Ya Ou a teraszon,Sziki a fürdőben, Oli pedig a szobájában alszik.-kacsintott.Szóltam Ya Ounak és Szikinek, Olit direkt a végére hagytam.Bementem a szobájába és körülnéztem, majd az ágyhoz sétáltam. Leültem az alvó Oli úr mellé és egy puszit nyomtam az arcára. Mozgolódni kezdett és pár pillanat múlva kinyitotta a szemét.Én rá mosolyogtam és még egy puszit nyomtam az arcára.Rögtön széles mosolyra húzta  a száját.
-Jó reggelt álomszuszék!-köszöntöttem.
-Neked is.-mondta és egy puszit nyomott a homlokomra,majd felült.
-Benny mondta,hogy szóljak, hogy reggeli és gondolom nemsokára indoltok is.-a mondat második felénél .
elszomorodtam és ezt Ő is észrevette.
-Nyugi.Mondtam,hogy sietünk hozzád vissza.-mondta és megsimogatta az arcomat, ami miatt akaratom ellenére is elmosolyodtam.
-Gyere menjünk reggelizni.-fogta meg a kezem és kihúzott a szobából egyenesen a konyhába ahol 3 szempár először ránk majd a kezünkre szegeződött.Mintha nem is tudnánk miért néznek ilyen furcsán az asztalhoz sétáltunk és leültünk egymás mellé.Reggeli után a fiúk összekészülődtek és elmentek próbára.Gondoltam, hogy ne unatkozzak összepakoltam és elmosogattam. A teendők végeztével ledőltem a kanapéra és bekapcsoltam a Tv-t.Nem ment semmi érdekes, ezért kikapcsoltam és belemélyedtem a gondolataimba.

Olivér
Zuhanyzás után segítettem neki megcsinálni a fekhelyét.Beszélgettünk még egy darabig.Észrevettem,hogy már nagyon álmos így gondoltam akkor én is elmegyek aludni.Elköszöntem tőle és épp indulni akartam amikor visszahúzott és egy puszit nyomott az arcomra aztán csak annyit mondott:Köszönöm.Óriási,levakarhatatlan mosoly kúszott az arcomra.Boldogan bedőltem az ágyamba és rögtön elaludtam.Másnap reggel arra ébredtem, hogy valaki megpuszil.Kinyitottam a szemem és rögtön az Ő mosolygós arcát pillantottam meg amitől nekem is mosolyognom kellett.
-Jó reggelt álomszuszék.-köszöntött.
-Neked is.-mondtam és egy puszit nyomtam a homlokára, majd a felültem Ő pedig a vállamra hajtotta a fejét.
-Benny mondta,hogy szóljak,hogy reggeli és gondolom nemsokára indulnotok kell.-mondta.Láttam,ahogy hirtelen elszomorodott és tudtam is, hogy miért.
-Nyugi.Mondtam, hogy sietünk hozzád vissza.-mondtam és megsimogattam az arcát Ő pedig rögtön elmosolyodott.Örültem neki,hogy már nem szomorú.
-Gyere menjünk reggelizni.-mondtam,megfogtam a kezét és a konyhába húztam.A konyhába mindenki ránk majd a kezünkre emelte a tekintetét de nem foglalkoztunk vele.Reggeli után sajnos elkellet mennünk próbára ahol megint nem tudtam figyelni, mert csak rá tudtam gondolni.
-Olivér ha nem figyelsz hétvégén nem lesz 110%-os a produkciótok.-zökkentet ki a gondolataimból Robi úr.
-Robi ne haragudj.Ma már nem fog előfordulni.Remélem.-mondtam.
-Min gondolkoztál?Csak nem lány van a dologban?-mosolyodott el a fiúk pedig elnevették magukat.
-De igen-mosolyodtam el én is.
-És komoly a dolog?-érdeklődött. 
-Hát.....nekem nagyon bejön de még nem vagyunk együtt.-szomorodtam el kicsit.
-Ő mit érez irántad?-tette fel a legfontosabb kérdést.
-Szerintem többet mint barátság.-tért vissza a jókedvem.
-Na akkor most koncentrálj a produkcióra és később a munka végeztével mond el a lánynak,hogy mit érzel iránta.
-Oké.Köszönöm Robi úr a biztató szavakat.
-Nincs mit.De ha összejöttök ígérd meg,hogy bemutatod-kacsintott rám.Alig vártam,hogy végezzünk a munkával és végre újra láthassam őt.A dalt még többször is elénekeltük,de most már 100%-osan teljesítettünk.Remélem az élő adásban is ilyen jól fog sikerülni,de 2 nap múlva ez úgyis kiderül. 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szupii!:* Alig varom a kovi reszt!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett csak kicsit rövid de nem baj mert így is fantasztikusan írsz remélem még ma lesz kövi puszi Bia <3 :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon nagyon jó :* Siess a kövivel lécci *~* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj bocsii nem láttam hogy kitetted az 5.részt :D

      Törlés
  4. En ezt imadom folytasd amig tudod ^^

    VálaszTörlés