2014. január 27., hétfő

5.fejezet-Egy jó nap

Sziasztok!Megérkezett az 5.fejezet.Jó olvasást!Big hug,Fanni 

Fanni 
Visszatekintés:
Gondoltam, hogy ne unatkozzak összepakoltam és elmosogattam. A teendők végeztével ledőltem a kanapéra és bekapcsoltam a Tv-t.Nem ment semmi érdekes, ezért kikapcsoltam és belemélyedtem a gondolataimba. 

A nagy gondolkozásban egyszer csak elaludtam.Arra keltem,hogy leestem a kanapéról.Pár másodperc múlva Oli szaladt oda hozzám.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Igen, csak leestem.-mosolyogtam rá.-Mióta vagytok itthon?
-Úgy fél órája, de a fiúk 10 perce elmentek a barátnőikhez.Épp kaját csinálok.Kérsz?-mosolygott és közben megmutatta édes vámpírfogait.
-Igen.-mondtam és a konyha felé vettük az irányt.Kent nekem egy nutellás kenyeret és összekente az orromat.Visszavágásképp összekentem az arcát.Mindketten jót szórakoztunk a másikon.
-Arra gondoltam-kezdte a mondatot Oli miközben közel húzott magához és letöröltem az orromról a nutellát-,hogy mi lenne ha elmennénk valahova sétálni.
-Oké-mondtam mosolyogva és én is letöröltem az arcáról a nutellát.-És hova megyünk?
-Ahová csak szeretnél-kacsintott.
-Van egy kis gond.-szomorodtam el.
-Mi?-kérdezte ijedten.
-Nincs semmi ruhám.

-Majd adok valamit-mosolyodott el újra.Bementünk a szobájába,Ő a szekrényhez lépett és keresni kezdett valami ruhát nekem.Én leültem az ágyra,de hirtelen eszembe jutott, hogy a táskámba raktam a buli előtt egy hosszú fekete nadrágot.Gyorsan kirohantam a szobából egyenesen a táskámhoz.

-Tessék.Remélem ez jó lesz.-nyomott a kezembe egy superman jeles pólót. 
-Köszi-mosolyogtam rá.
-Azt hol találtad?-mutatott a nadrágomra.
-A táskámba.Hirtelen beugrott,hogy van egy benne.
-Kezdesz emlékezni.De most nyomás!Öltözz fel és menjünk-próbálta eljátszani,hogy szigorú de Ő se és én se bírtuk ki röhögés nélkül.
-Sietek-kacsintottam rá.Felöltöztem,felvettük a cipőnket és elindultunk.Bementünk a Corvin plázába, egyenesen a zenekarok próbatermébe.Körbevezetett és megmutatta ki, hol és mit szokott csinálni.
-Mit szólnál ha bemennénk a mekibe?-kacsintott.
-Te mindig éhes vagy?-kérdeztem nevetve.
-Általában.-nevette el magát Ő is.Bementünk,de borzalmasan nagy sor kígyózott.Oli kitalálta,hogy hívjuk el a fiúkat és a barátnőiket és csináljunk valamit együtt nyolcan.Fel is hívtuk őket,10 perc múlva már meg is jöttek.A csajokkal rögtön megtaláltuk a közös hangot és nagyon jóban lettünk.El is határoztuk,hogy holnap elmegyünk együtt vásárolni, amíg a fiúk próbán vannak.Kivártuk a sort és mindenki rendelt magának.Olivér majdnem megrendelte a fél mekit.Miután mindenki megette, amit kért hazamentünk és megnéztünk egy horrorfilmet.Nem nagyon bírom az ilyen filmeket, így az "ijesztő" részeknél nagyon szorosan Olihoz bújtam.A film után a lányok hazamentek, mi pedig elmentünk zuhanyozni, a fiúk pedig aludni. Csak Oli maradt kinn velem még egy kicsit beszélgetni.
-Lenne egy fontos kérdésem.Eljönnél megnézni minket szombaton és vasárnap is?-kérdezte meg és beleharapott az alsó ajkába.(olyan édes volt)
 -Nagyon szivesen.-mosolyogtam rá.Óriási mosoly kúszott az arcára.Elköszöntünk egymástól, majd mi is elmentünk aludni. Sokáig gondolkoztam még azon mit is érzek Olivér iránt de egyben biztos voltam.Többet,mint barátságot.

9 megjegyzés:

  1. :3 Szétimádom a blogodat! ♥♥ Mikor lesz kövi rész? :D Ha nem lesz hamar leütlek! :D ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kövi rész ma este vagy holnap délután lesz.Megpróbálok sietni.

      Törlés
  2. Nagyon joo! De jo lenne ha ma kitudnad rakni a kovi reszt*---*:33

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! :D Kövit de gyorsan :D :3

    VálaszTörlés
  4. OMG *~* Ez valami fantasztikus rész lett! :D Nagyon de nagyon siess a kövivel!! :D :***

    VálaszTörlés
  5. Imadlak Fanni ahogy q blogodat is ^^

    VálaszTörlés