2014. március 24., hétfő

15.fejezet-Féltékenység és Jajj

Sziasztok!Két nap késéssel,de megérkezett a következő rész.Remélem tetszeni fog. :) Komizni, pipálni és feliratkozni ér. Jó olvasást!        
 xxx Fanni 

Fanni 
Visszatekintés:
Csodálatos és felejthetetlen éjszakát töltöttünk együtt.

Reggel korábban ébredtem,mint általában legalábbis ezt gondoltam. Lusta voltam felkelni,ezért csak a plafont bámultam és hallgattam szerelmem szuszogását. Egy idő után megérezhette,hogy nézem,mert pár perc múlva kinyitotta a szemét.
-Jó reggelt.-adtam szájára egy  puszit.
-Csak ennyit kapok?
-Milyen kis elégedetlen valaki.-csókoltam meg,de ez se tartott 5 másodpercnél tovább,mert hatalmas erővel kinyitódott az ajtó és Sziki lépett be rajta. Legurultam az ágyról ijedtemben és közben próbáltam eltakarni magam a takaróval.
-Olyan jól tudsz mindig időzíteni.-nevette el magát Oli és közben megnézte jól vagyok-e.
-Értek hozzá.-kacsintott Sziki.-Csak szólni akartam,hogy 15 perc múlva indulunk.
-De még tök korán van.-siránkozott Oli.
-10 óra van. Ne nyafogj hanem készülődj!
-Igen is kapitány!-vágta vigyázzba magát  kis majmom . Mikor Sziki  kiment a szobából a szekrényben kezdtem kotorászni.
-Mit keresel?-dőlt vissza az ágyra.Nem válaszoltam csak kikaptam az egyik pólóját és fölvettem.
-Jól áll. Bár nekem ruha nélkül is tetszettél-mondta és kaján vigyor jelent meg az arcán. Közelebb lépett és megcsókolt. Nem akartam elválni tőle,de mégis eltoltam magamtól.
-Készülődnöd kell.
-Van még öt percem.-kacsintott és közelebb hajolt,de abban a pillanatban megkordult a hasa.Nem bírtuk ki és hangos elnevettük magunkat.
-Inkább menjünk enni.-mondtam még mindig nevetve. Ő is felöltözött és a konyhába mentünk.

-Jó reggelt!-köszöntünk a többieknek.Oli gyorsan reggelizett majd a fiúk elmentek próbára a lányok pedig haza így otthon maradtam egyedül.Nem volt jobb ötletem így kicsit rendet raktam és elmentem vásárolni,mert hála Olikámnak a hűtő megint kong az ürességtől.A nagy hűtőfeltöltő expedíció után fáradtan ültem le a kanapéra és előkaptam a gépemet. Első dolgom az volt,hogy csekkoljam a facebook-m,mert már nagyon régen jelentkeztem be.A fiúk és a lányok is bejelöltek, plusz majdnem az összes x-faktoros.Volt még három név akit először azt hittem nem ismerek,de mikor megnéztem az adatlapjukat rájöttem,hogy ők az MDC. Párszor összefutottam velük a kulisszák mögött,de talán ők voltak az egyetlenek akikkel még nem beszéltem.Mindenkit visszaigazoltam, amikor üzenetem érkezett.Sajnos a rövid beszélgetés után Olinak vissza kellett menni próbálni így rám tört az unalom.Anikóval tök jól összebarátkoztam.Hirtelen fölpattantam és átmentem hozzá.Az ajtó előtt álltam és bekopogtam,pár másodperc múlva egy 1000 wattos mosoly kíséretében Anikó ajtót nyitott.
-Szia!Mizujs?
-Szia!Nem zavarok?
-Nem,dehogyis.Gyere be! Kérsz kávét? Most csináltam. 
-Igen kérek.Köszi.-ültem le az egyik székre.-Hogy vagy? 
-Jól és te?-ült le mellém és a kezembe nyomta a gőzölgő feketét.
-Megvagyok.Bár azon gondolkoztam, hogy mit fogok csinálni mindennap ha a fiúk próbán lesznek.
-Van egy ötletem.Mit szólnál ha unalom űzőként eljönnél velem a West End-be vásárolni,mert nincs kedvem egyedül menni.
-Én benne vagyok.Menjünk.-gyorsan megittuk a kávét,majd fölvettük a kabátunkat és elindultunk.Egy csomó boltba benéztünk és mindent ami csak egy kicsit is megtetszett felpróbáltunk.A vásárlás végére Anikó egy új szettel én pedig egy új cipővel lettem gazdagabb.
Utána visszamentünk Anikóékhoz és rendeltünk egy pizzát.
-Szia Anikó megjöttem.-kiabált Lili mikor belépett az ajtón.
-Szia!-köszöntünk Anikóval egyszerre.
-Ja bocsi nem tudtam,,hogy te is itt vagy.-huppant le mellénk a kanapéra a kezében egy szelet pizzával.
-És milyen volt a próba?
-Hát,elég fárasztó.
Még beszélgettünk egy kicsit,majd hazamentem.Este felé járt még,de még a fiúk sehol se voltak. Gondoltam elütöm az időt bekapcsoltam a rádiót,ahol éppen Ariana Grande Baby I című száma szólt.Énekelni kezdtem a számot.
Baby I got love for thee so deep inside of me I don't know where to startI love you more than anythingBut the words cant even touch what's in my heart
Vége lett a számnak és egy hang szólalt meg mögöttem amit rögtön felismertem.
-Gyönyörű hangod van!
-Nem illik hallgatózni.-szúrtam le a hang tulajdonosát és a mellette álló három lefagyott jó madarat.
-Nem is mondtad,hogy tudsz énekelni,azt meg főleg nem,hogy ilyen jól.-ébredt fel először Ya Ou.
-Igazából még soha senki nem hallott énekelni,de ezt a témát hanyagoljuk.Inkább menjünk enni.-ezt nem kellett kétszer mondani.Mindenki leült a saját helyére,de a témáról nem akartak leszállni.
-Hogyhogy nem hallott még senki sem énekelni?-értetlenkedett Benny.
-Senkinek nem mertem megmutatni és nektek sem akartam csak megjöttetek én meg nem hallottam.
Vacsi után a fiúk furcsán viselkedtek.Tudtam,hogy készülnek valamire,de arról fogalmam sincs mire.Egyszer csak Sziki kezében előtűnt a gitár és akkor rájöttem a tervre.Menekülőre fogtam a dolgot és a szobánk felé kezdtem somfordálni ám Olivér észrevett,utánam rohant és felkapott.
-Tegyél le!-kiabáltam nevetve.
-Nem menekülsz.-vigyorgott.
-A Little Thing-et tudod?-nézett rám Sziki.
-Igen,de most muszáj ezt?
-Igen muszáj. Légyszi énekeld el.-vágott kiskutya szemeket Oli.
-Ezeknek a szemeknek,hogy lehetne ellenállni.-nevettem el magam.-Oké,de akkor ti is énekeltek velem.
-Rendben.-mentek bele az alkuba.A dal közben próbáltam nagyon koncentrálni,hogy ne rontsak el semmit.A szám felénél azonban már elengedtem magam és hagytam,hogy a zene szeretete átjárta a testem.Zenélés után szokásunkhoz híven leültünk Tv-zni. Én Oli ölében feküdtem,a másik kanapén a másik három fiú.A film felénél észrevettem,hogy szerelmem mindjárt elbóbiskol.
-Ne menjünk aludni?
-Dehogyis.Nézd csak nyugodtan tovább a filmet.
-De látom,hogy mindjárt bealszol.Akkor cseréljünk helyet.
-Rendben.
Most Ő feküdt bele az ölembe,pár perc múlva ránéztem és már aludt is. Akaratom ellenére is megmosolyogtam, hogy milyen édesen alszik. A film végére már csak Ya Ou és én maradtunk ébren.
-Azt hiszem én is megyek aludni.Jó éjt!-adott puszit a homlokomra.
-Neked is.Én most mit csináljak velük?-mutattam a három alvó srácra.
-Hagyd itt őket.
Mindenkit egyesével betakargattam, majd hallgatva Ya Oura ott hagytam őket és lassan bementem a szobába. Befeküdtem a jó meleg ágyba és már majdnem elaludtam amikor a takaró felemelkedett és két ölelő kar fonódott a derekamra.
-Felkelthettél volna.-súgta a fülembe Oli.
Nem válaszoltam csak szorosan hozzábújtam és hagytam,hogy elnyomjon az álom.

***Vasárnap***

A többiek nem tudtak sajnos eljönni így most csak ketten megyünk Barbival a Döntésre.Tegnap a fiúk ismét fantasztikusak voltak és a mentorok is meg voltak velük elégedve.
-És mit veszel fel ma?-ült le mellém Barbi a kezében egy sütivel.
-Nem tudom.Segíts!
-Na gyere.-ragadta meg a kezem és egyenesen a szekrényemhez húzott.Egyesével kezdte el kidobálni a ruháimat onnan ami nem nagyon tetszett.
-Utána el is pakolsz?-néztem rá tettetett szigorral.
-Persze.-nevette el magát.Végül a kezébe akadt az egyik kedvenc összeállításom.-Na ez tökéletes lesz.
Összekészülődtünk és elmentünk a székházhoz.Amikor beléptünk Olivér éppen egy lány derekát karolta át és úgy fotózkodott. Hirtelen görcsbe rándult a gyomrom.Elsápadtam amit Barbi is észrevett.
-Jól vagy?
-Igen persze.-erőltettem magamra egy mosolyt.-Gyere menjünk be.-megragadtam a kezét és az ajtó felé kezdtem húzni.Persze erre a fiúk felfigyeltek.Leültünk a helyünkre és próbáltam terelni a témát.
-Szerinted mivel készülnek ma a fiúk?
-Ne tereld a témát!Mi volt a baj?
-Semmi.
-Jaj ugyan már.Rosszul hazudsz.Mond el!-milyen jól kiismert.
-Tudom.-nevettem el magamat kínosan.-Kicsit rossz volt látni Olivér karjaiban azt a lányt.
-Féltékeny vagy?Ugye tudod,hogy nincs miért?!Oli szeret téged és ezt te is nagyon jól tudod.
-Jó,de olyan sok szép,csinos és kedves lány van és mind a lábai előtt hevernek...
-Ezt most fejezd be! Nyugi.Téged szeret és nem mást.
A show közben elgondolkoztam azon amit Barbi mondott és próbáltam nem foglalkozni a saját hülyeségemmel.A fiúk tovább jutottak ezért madarat lehetett volna velem fogatni annyira boldog voltam és a gondolataim is elterelődtek a történtekről.Hátra mentünk a fiúkhoz és megvàrtuk amíg elkészülnek.Útközben Oli összekulcsolta a kezünket és egy percre se akarta elengedni.Otthon az ágyban feküdve még beszélgettünk egy kicsit.
-Mi volt a baj?
-Mikor?-tettettem a hülyét.
-Amikor megjöttetek.Olyan gyorsan berohantatok.
-Az igazság az,hogy féltékeny lettem,amikor megláttam,hogy az egyik rajongót ölelgeted.-sütöttem le a szemem.Nem válaszolt semmit csak szorosan magához húzott és megcsókolt.
-Nincs okod a féltékenységre,de ezt te is tudod.Én téged szeretlek.-nézett mèlyen a szemembe.
-Barbi is ezt mondta,de nálam sokkal szebb lányok is vannak és......
-De nekem nem más lány kell hanem te.-vágott a szavamba. Annyira jól esett amit mondott.

-Szeretlek nagyon.-feküdtem a mellkasára és nemsokára elnyomott az álom.Másnap délig aludtam  így mikor felébredtem a fiúk már rég a próbán voltak.A reggelit kihagyva megebédeltem és elhatároztam,hogy elmegyek futni.Felöltöztem,bezártam az ajtót és elindultam.Hallottam,hogy valaki jön fel.Elkezdtem leszaladni a lépcsőn,de megbotlottam és a következő pillanatban elsötétült minden.





Olivér
A show után nagyon fáradtak voltunk,de még kimentünk autogramot osztogatni majd hazamentünk és aludtunk egészen másnap délig.Csodálatos illatokra ébredtünk. A lányok isteni finom ebédet és sütit csináltak. Evés után elmentünk próbára.Hatalmas kő esett le a szívünkről amikor elsőként tovább jutottunk. Az este többi része is csodálatosan telt.Reggel arra ébredtem,hogy Fanni engem néz.Sziki sikeresen ismét ránk nyitott csak szerencsére most nem akkor.Szólt,hogy nemsokára indulunk.Gyorsan megreggeliztem és felöltöztem majd elmentünk próbára.Estefelé,mikor jöttünk haza Benny magyarázott valamit amikor hallottam,hogy valaki énekel.
-Shhh. Hallgassátok!-követni kezdtem a hang irányát ami a lakásunkból jött.Mikor vége lett a számnak Fanni megfordult és meglepődött,hogy ott állunk.Kiderült,hogy még senki nem hallotta énekelni.Vacsi után Sziki elővette a gitárját amiből rögtön rájött szerelmem mit is akarunk.Lassan hátrálni kezdett a szobánk fele,de pechére észrevettem és utána mentem.Felkaptam és visszavittem a nappaliba.Együtt elénekeltük a Little Thing-et majd elkezdtünk egy filmet nézni,de olyan fáradt voltam,hogy elaludtam.Amikor felébredtem a Tv már nem ment és csak Szikit és Bennyt láttam aludni a kanapén.Lassan becsoszogtam a szobába ahol Fanni már az ágyban feküdt.Én is befeküdtem mellé majd elaludtunk.Egész héten ,keményen dolgoztunk,hogy a hétvégén 110%-osan teljesítsünk.Szombaton a produkciónk elnyerte a tetszését a mentoroknak és remélem a rajongóknak is.Vasárnap csak Fanni és Barbi jött a Döntésre.Éppen egy rajongóval fotózkodtam amikor a két lány beviharzott. Legszívesebben utánuk mentem volna,de nem hagyhattam ott a rajongókat.A rajongók szeretetének és támogatásuknak köszönhetően ismét tovább jutottunk.Otthon még egy kicsit beszélgettünk és megtudtam,hogy Fanni féltékeny volt.Remélem sikerült megnyugtatnom.Reggel mikor indultunk  szerelmem még aludt.Egy puszit adtam a homlokára és elmentünk.A próba közepén rezegni kezdett a telefonom. Maykee volt az,de gondoltam nem fontos,ezért kinyomtam.Pár perc múlva még kétszer felhívott,de akkor se vettem fel.Majd egy sms-t kaptam tőle.Volt egy kis szünet,akkor volt időm megnyitni az üzenetet.
„Hívj fel! Nagyon sürgős! Fanniról van szó!
xxMaykee”

8 megjegyzés: