2014. január 28., kedd

6.fejezet-Az 1. élő show

Sziasztok!Ne haragudjatok,hogy tegnap nem tudtam este még egy részt hozni,de a jó hír az,hogy msot meghoztam a 6.fejezetet.Jó olvasást!Big hug,Fanni



Fanni 
Visszatekintés:
Sokáig gondolkoztam még azon mit is érzek Olivér iránt de egyben biztos voltam.Többet,mint barátságot.

Péntek van így a fiúk egész nap próbálnak.Délelőtt a lányokkal a megbeszélt helyen találkoztunk.Beültünk egy kávézóba és beszélgetni kezdtünk.
-És mi van közted és Olivér között?-kortyolt bele a kávéjába Panna.
-Mi lenne?-kérdeztem kicsit flegmán.
-Hát nem tudom, de tegnap nem úgy tűnt, mintha csak barátok lennétek.Mesélj!
-Kezdettől fogva nagyon aranyos velem és mindig odafigyel rám, meg minden.Sokkal többet érzek iránta,mint barátságot,de nem lehet köztünk semmi,mert nemsokára híres lesz.
-Ugyan már.Ez hülyeség.Szerintem totál összeilletek és attól még ,hogy híres lesz, az még nem zárja azt ki,hogy ne legyetek együtt.-kacsintott Barbi.Elgondolkoztam azon, amit mondott és rájöttem,hogy igaza van. A kávézás után több 100 boltot bejártunk és egy csomó csodás darabot meg is vettünk. Főleg én vásároltam,mert nem volt semmi ruhám, amiben el tudtam volna menni bárhova is.Vásárlás után hazamentünk és megnéztünk egy sírós filmet.A film közepénél rezegni kezdett a telóm.Meglepődtem de azért megnyitottam az sms-t.
Mi csináltok?Mi szétpróbáljuk az agyunkat. Sietünk hozzátok nemsokára.
xx Oli
Ahogy megláttam a sms-t levakarhatatlan mosoly kúszott az arcomra.

Sírós filmet nézünk. Jó próbát.
xx Fanni

Nektek meg jó filmnézést
xx Oli

Filmnézés után a csajokkal megbeszéltük ki mit fog felvenni holnap. Átjönnek majd és együtt megyünk az élő showra.Olyan 9,fél 10 körül a fiúk is hazaértek.
-Sziasztok-köszöntek,de látszott rajtuk,hogy már alig állnak a lábukon.Ledobták a cuccaikat és a kanapéra huppantak,majd mindenki az ölébe húzta a barátnőjét.Oli is leült mellém és átkarolta a vállam. Próbáltuk belőlük kiszedni,hogy milyen lesz a holnapi műsor,de nem jutottunk semmire,de annyit elárultak,hogy fantasztikus lesz.

***

Másnap fiúk korán elmentek így mikor már felébredtem egyedül voltam.Gyorsan sütöttem
magamnak melegszendvicset és csináltam magamnak kávét,majd leültem Tv-ni.Hirtelen csöngettek.Kinyitottam az ajtót és a csajok voltak azok.Sokat beszélgettünk,majd rendeltünk kaját ebédre.Ebéd után megnéztünk pár filmet,majd elkezdtünk készülődni.Megcsináltuk egymás haját és sminkét és közben jókat szórakoztunk.Olyan jó,hogy találtam 3 ilyen jó barátnőt, akikre mindig számíthatok. 
ezt vettem föl.
A show előtt bementünk a fiúkhoz.
-Kéz és lábtörést!-kacsintottunk a fiúkra és mindegyiket egyesével megöleltük,bár Olival kicsit tovább öleltük egymást.Elindult a lányokkal kifelé a helyünket megkeresni,de Oli utánam futott.
-Fanni,várj-kiálltott.
-Igen.Mit szeretnél?-fordultam meg és rámosolyogtam.
-Csak szerettem volna elmondani,hogy örülök,hogy itt vagy és gyönyörű vagy.-kacsintott.
-Köszi.De menj vissza a fiúkhoz,mert nemsokára kezdődik a műsor.-mondtam és  és egy puszit adtam az arcára.Elköszönt ,majd egy puszit nyomott az arcomra.A show valami fantasztikus volt és a srácok fergetegesek voltak.(Ha valaki szeretné újranézni:http://xfaktor.rtlklub.hu/video/adasok/1show/223225)
A show után a fiúk hazakisérték barátnőiket,Oli és én pedig hazamentünk.
-Nagyon jók voltatok-mondtam el kb.1000-szerre.
-Remélem elég jók ahhoz,hogy holnap tovább juthassunk.
-Nyugi.Tuti,hogy tovább fogtok jutni.-kacsintottam.Gyorsan mindketten elmentünk fürödni és összebújva megnéztünk egy filmet,majd elmentünk aludni.
 

2 megjegyzés:

  1. Juuujj Fani en szetszeretem ezt a tortenetet johet a kovi ^^

    VálaszTörlés
  2. Ohh :3 Nagyon jó lett :D Remélem hogy Oli és Fanni nemsokára összejönnek *.* :D Gyorsan a kövit! :D <3

    VálaszTörlés