2014. január 29., szerda

7.fejezet-Félreértés

Sziasztok!Megérkezett a 7.fejezet.El sem hiszem,hogy már itt vagyunk.Holnap lesz egy hetes a bogom és nagyon örülök neki,hogy sokatok olvassa.Szeretnélek megkérni titeket,hogy írjátok le szerintetek,hogy fog folytatódni a történet.Jó olvasást.Big hug,Fanni.

Fanni 
Visszatekintés:
A show után a fiúk hazakísérték barátnőiket,Oli és én pedig hazamentünk. -Nagyon jók voltatok-mondtam el kb.1000-szerre. -Remélem elég jók ahhoz,hogy holnap tovább juthassunk. -Nyugi.Tuti,hogy tovább fogtok jutni.-kacsintottam.Gyorsan mindketten elmentünk fürödni és összebújva megnéztünk egy filmet,majd elmentünk aludni.

Másnap a fiúknak csak délután kellett próbára menni, így az egész délelőttöt megint nyolcasban töltöttük.A fiúk meséltek a mindennapi munkájukról és a nehézségekről is.Nagyon sokat hülyültünk, ami tőlünk megszokott volt.
-Tényleg.Most jut eszembe,hogy megígértétek,hogy énekeltek majd spontán valamit.
-Oké.Mit szóltok Bruno Mars Locked out of Heaven?-kérdezte Sziki miközben elővette a gitárját.Mindenki bólintott és elkezdtek játszani.Nagyon jól csinálták.Látszott rajtuk,hogy élvezik azt, amit csinálnak és imádják a zenét.
-Srácok ez fantasztikus volt.-mondtuk egyszerre Barbival.Együtt főztünk valami finomat.Ebéd után sajnos a fiúknak el kellett menniük próbára.



Olivér
Az elmúlt pár napban amennyi időt csak tudtam a Fannival töltöttem.Próbáltam megismerni és látszott rajta,hogy teljes mértékben megbízik bennem, ahogy én is benne.Esténkét mindig beszélgettünk,de félek attól,hogy ha még sokáig csak így leszünk, akkor csak barátként fog rám gondolni, pedig én sokkal többet érzek iránta.Tegnap az élő show előtt megölelt.Tudom,hogy ez nem olyan nagy szám, de nekem nagyon sokat jelentett.Akkor döntöttem el,hogy minél előbb el kell neki mondanom, mit is érzek iránta.A show nagyon jól sikerül,t azt mondták.Az igazat meg vallva én nem nagyon emlékszem, mert amikor éneklek olyan,mintha egy másik dimenzióban lennék.

 Fanni
Miután a srácok elmentek,, beszélgetni kezdtünk.
-Lányok én nagyon félek-vallottam be.
-Nyugi a fiúk tovább fognak jutni.-kacsintott Barbi.
-Abba én is biztos vagyok.De én nem erre gondoltam,hanem arra,hogy az Olivér csak barátként gondol rám.
-Jaj már megint kezded.-fogta a fejét Panna.
-Nem kezdek semmit, csak szerintem, ha többet érezne irántam, akkor már lépett volna vagy nem?-vontam fel a szemöldököm.
-Szerintem egyszerűen csak nem merte elmondani vagy nem volt rá alkalma.
-Remélem igazatok van-kacsintottam a legjobb barátnőimre.
-De most indulás készülődni,mert nem fogunk elkészülni tologatott minket az ajtó felé Barbi.A készülődés ma is úgy telt mint tegnap. Segítettünk egymásnak mindenben és közben jókat szórakoztunk.
Ez a ruhám:
Bementünk a székházba és láttuk,hogy már nagyon sokan vannak. Benéztünk a fiúkhoz és sok sikert kívántunk nekik. Próbáltuk oldani a feszültséget,mert látszott rajtuk,hogy nagyon idegesek.Kimentünk az öltözőből, de egyszer csak azt éreztem,hogy valaki vissza ránt.Az első gondolatom az volt,hogy biztos Oli az, de nagyon meglepődtem, amikor Ya Ouval találtam szembe magam.
-Jaj, ne haragudj, megijesztettelek?-mosolygott rám.
-Ja, nem, csak azt hittem Oli az.-mosolyodtam el én is.
-Pont erről akartam veled beszélni.
-Ezt,hogy érted?-néztem kicsit értetlenül rá.
-Mit érzel iránta?-vonta fel a szemöldökét.
-Hát...Nagyon bejön nekem és azt hiszem szeretem.-pirultam el.Nem tudom, miért mondtam el neki,de éreztem,hogy megbízhatok benne.
-Akkor jó-húzta széles mosolyra a száját.
-De miért kérdezted?
-Mert Oli is szeret téged,de fél elmondani,mert azt hiszi,hogy csak barátként gondolsz rá-nevette el magát.
-Pedig egyáltalán nem.-kacsintottam rá.
-Örülök,hogy ezt megbeszéltük.Így már majd biztatni fogom,hogy mondja el.-kacsintott.-De most mennem kell vissza, mert feltűnő lesz hogy eltűntem.-mondta majd megölelt.
-Oké szia.A show után találkozunk és még egyszer sok sikert.
-Köszi.
Elindultam megkeresni a lányokat, majd együtt leültünk és elkezdődött a Döntés.


Olivér
A lányok megint bejöttek sok sikert kivánni.Nagyon örültem neki,mert így még a műsor előtt láthattam Őt.Gyönyörű volt, mint mindig.Miután a lányok elmentek Ya Ou hirtelen eltűnt.Fanni után akartam menni, elmondani neki, mit érzek iránta,de amit láttam nem akartam elhinni.Ya Ouval ölelkezett.Én rögtön visszarohantam az öltözőnkbe és becsaptam magam mögött az ajtót.
-Hé haver, mit tett ellened azaz ajtó?-kapta fel a fejét Benny.Ebben a pillanatban belépett Ya Ou és én rögtön neki estem.
-Nagyon jó barát vagy, mondhatom.Tudod,hogy szeretem Fannit és te rögtön rányomulsz, pedig még barátnőd is van.-ordítottam le a fejét.
-Olivér, tökre félre érted a helyzetet.-kezdett el magyarázkodni,de hirtelen kicsapódott az ajtó és egy stábtag lépett be.
-Gyertek srácok! 2 perc és kezdünk.-mondta és már ki is viharzott.
-Ennek még nincs vége-néztem szúrós szemmel Ya Oura.
-Srácok, csak a műsor végéig bírjátok ki,hogy ne öljétek meg egymást.-próbált lenyugtatni minket Benny.
A show- ahhoz képest, ami előtte történt-, nagyon jól sikerült.Amikor kint álltunk és vártuk,hogy kimondják, ki jutott tovább, nagyon izgultam,de amint megláttam a mosolyát és Őt megnyugodtam.
-Aki jövő héten is itt lesz, az nem más, mint a.......ByTheWay.-mondta a következő pillanatban Lilu.Egy kő esett le a szívünkről és boldogan jöttünk le a színpadról.Sajnos kiesett az MDC.,Nagyon sajnáltam a fiúkat, mert nagyon jók voltak.
A show után hazamentünk  Ákosék  lakásába bulizni.Éppen P.Lilivel táncoltam, amikor megjöttek a lányok.Azóta Ya Ouval sem beszéltem,nem akarom meghallgatni a magyarázatát.Pár pillanat múlva egy nagy ajtó csapódást lehetett hallani és Fanni eltűnt.A következő pillanatban a lányok termettek mellettem.
-Hogy te mekkora bunkó vagy!-mondták és már el is mentek.
-Olivér, beszélnünk kell.MOST!!-jött oda Ya Ou.
-Nem vagyok kiváncsi  a magyarázatodra.
-Kérlek, hallgass meg!
-Jó.-mondtam és otthagytam Lilit.Kimentünk a konyhába.
-Amit láttál az egyáltalán nem úgy történt, mint amire te gondolsz-kezdte a magyarázkodást.
-Hanem akkor mi volt?-kezdtem el egyre hangosabban beszélni.
-Rólatok beszéltünk.Megkérdeztem,hogy mit érez irántad és azt mondta ,hogy szeret téged.
-Ez most komoly?-vontam fel a szemöldököm.Ő csak bólintott.-Hogy én mekkora barom vagyok !-fogtam a fejem.-Hol van most?
-Bezárkózott Ákos szobájába.
-Most rögtön beszélnem kell vele!-és már rohanni is kezdtem a szoba felé.
-Mit akarsz még itt?-förmedtek rám a lányok egyszerre.
-Beszélnem kell vele ! Az egész egy nagy félre értés volt.
-Hát nekünk nem úgy tűnt.-mondta flegmán Panna.
-Kérlek, hadd beszéljek vele!
-Oké.-mondták és ott hagytak az ajtó előtt.
-Kérlek Fanni engedj be !-kezdtem kérlelni.
-Inkább  menj vissza a Lilihez, úgyis úgy összemelegedtetek!
-Könyörgök beszéljük meg !-fogtam könyörgőre a dolgot.Hirtelen kattant a zár és az ő kisírt szemeit láttam meg.A szívem hasadt meg,hogy mi történt vele és  a legrosszabb az,hogy miattam.



Fanni 
 Ami a buliban fogadott, azt el sem akartam hinni.Oli és P.Lili egymáshoz simulva táncoltak.Hirtelen a szemeim tele lettek könnyel és berohantam egy szobába, majd magamra zártam az ajtót.Pár perc múlva a lányok kopogtattak az ajtón, de én csak sírtam.Egyszer csak Oli hangját hallottam meg.
-Kérlek Fanni engedj be !-kezdett kérlelni. 
-Inkább  menj vissza a Lilihez, úgyis úgy összemelegedtetek!-mondtam flegmán.
-Könyörgök, beszéljük meg!.-fogta könyörgőre a dolgot.Kinyitottam az ajtót és beengedtem.
-Szeretném az egészet megmagyarázni.Az egész úgy kezdődött,hogy láttalak Ya Ouval ölelkezni és tökre féltékeny lettem.A show utána nem beszéltem  Ya Ouval, így nem tudtam meg miről beszélgettetek és hogy miért öleltétek meg egymást.Csak azért táncoltam Lilivel úgy ,hogy te is kicsit érezd, én mit éreztem,de nem így akartam.Kérlek,, ne haragudj.-mondta de én nem bírtam ki és újra elsírtam magam-Jaj, ne, kérlek ne sírj! -mondta és megsimogatta az arcom,majd az ölébe húzott és a hátamat kezdte simogatni.Én csak hagytam neki.-Megtudsz nekem bocsájtani?-megint az arcomat kezdte, majd közelebb hajolt hozzám és megcsókolt.Vadul csókolóztunk,de sajnos a levegőhiány közénk állt.Nekem döntötte a homlokát és rám mosolygott.
-Szeretlek-suttogta és újra megcsókolt.
-Én is -rámosolyogtam,, majd ásítottam egy nagyot.
-Szerintem menjünk át hozzánk úgysincs màr kedvem bulizni.
-Oké.-kimentünk az ajtón és Olivér összekulcsolta a kezünket.
-Srácok, mi elmentünk további jó bulizàst! -köszönt el, majd én is.Mindenki kicsit ledöbbenve, de mégis boldogan nézte az öszekulcsolt kezeinket.Àtmentünk a mi lakàsunkba, egyenesen Oli szobájàba  .Vadul, mégis érzékien csókolt.A kezei vándorolni kezdtek. A hátamat kezde el simogatni, majd a fenekembe markolt és gyengéden a falnak támasztott Most az én kezem kelt útra. Beletúrtam szőke hajába, ami miatt belenyögött a csókunkba.
-Ugye ma velem alszol?-vonta fel a szemöldökét.
-Ki mással te, csacsi?-nevettem el magam.Kivett a szekrényből egy pólót és a kezembe nyomta.
-Siess vissza,mert nem sokáig bírom ki nélküled.-mondta és a fenekemre csapott.Én ezt egy kis nevetéssel dijaztam, majd bementem a fürdőbe és átöltöztem.
Mikor visszaértem már az ágyban feküdt és a telefonját nyomogatta,de amint meglàtott lerakta.Felállt és közel húzott magához, majd megcsókolt. Befeküdtünk az ágyba,Ő átkarolt, én pedig a mellkasára feküdtem.
-Jó éjt, szerelmem!-mondta és egy csókot lehelt az ajkamra.
-Neked is-mondtam.Pár perc múlva már hallottam, ahogy szuszog.Olyan megnyugtató volt.A tudat,hogy mellettem van és szeret nagy boldogsággal töltöt el.Szorosan hozzábújtam és én is elaludtam.

4 megjegyzés:

  1. Miskei Hajnalka2014. január 30. 5:47

    Uuuuu de joo *o* johet a kovi ^^

    VálaszTörlés
  2. De jóóóóóóóóó :D És a válasz arra hogy mi lesz a fojtatás:D: Háát szerintem még lesz valami veszekedés vagy valami ilyesmi, de lehet hogy fordítva:D Mindenki boldog lesz aztán meg jön hogy a fiuk kiestek... Mindenki szomorú aztán Bozsek Márk odaadja nekik a helyét, és kb ennyi az elképzelésem. De remélem hogy még jó sokáig írod ezt a történetet,még az is jó lenne ha mondjuk az xfaktor utáni eseményeket is írod majd valamikor! :D De ez a rész tényleg nagyon jó lett! Csak így tovább! Gyorsan a kövííííííít!!!!!!!!! :D :*

    VálaszTörlés
  3. Remek , csak így tovább , ám benne vagy egy link cserében?? HA igen akkor itt az oldalam : http://bythewayfanfiction4.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól írsz kedves névrokon Fanni:))
    Hamar a kövit:33

    VálaszTörlés