2014. február 1., szombat

8.fejezet- Bemutatás

Sziasztok!Ne haragudjatok,hogy tegnap nem hoztam a megígért részt.Ígérem hétvégén kárpótollak titeket.Megérkezett a 8.fejezet.Jó olvasást!Hagyjatok nyomot magatok után.

Fanni 
Visszatekintés:
-Jó éjt, szerelmem!-mondta és egy csókot lehelt az ajkamra.
-Neked is-mondtam.Pár perc múlva már hallottam, ahogy szuszog.Olyan megnyugtató volt.A tudat,hogy mellettem van és szeret nagy boldogsággal tőltöt el.Szorosan hozzábújtam és én is elaludtam.

Másnap reggel Olivér telefonjára ébredtem. Lehámoztam magamról szerelmem ölelő kezeit,áthajoltam az éjjeli szekrényhez,hogy kikapcsoljam az ébresztőt, amit sikeresen végre is hajtottam.A következő pillanatban megcsikiztek, így ráestem Olira.
-Jó reggelt, baba!-mondta nevetve.
-Neked is.-mondtam és én is nevetni kezdtem, majd megcsókoltam.
-Mit szólnál, ha ma bemutatnálak mentorapánknak a próba előtt?-kérdezte mosolyogva.
-Oké.De most menjünk enni,mert éhen halok.-nevetve kimentünk a konyhába,de közben próbáltunk minél csendesebbek lenni.Én megterítettem,addig Oli elővett mindent ami csak kellhet. 
-Van itthon lekvár?-kérdeztem.
-A felső polcon.-mosolygott.Bárhogy próbáltam, sehogy se tudtam elérni.
-Mit szólnál, ha a fenekem bámulása helyett segítenél?-kérdeztem tőle nevetve.
-Ja bocsi-túrt bele a hajába és levette a lekvárt.
-Köszi édes.-kacsintottam, majd megháláltam egy csókkal.-Szeretlek.-suttogtam két csók között.
-Én is baba mindennél jobban.
A reggelizés nem úgy telt, ahogy másoknál szokás.Elkezdtem megkenni a kenyerem lekvárral,de hirtelen azt éreztem,hogy valaki a nyakamra ken egy kicsit belőle majd lecsókolja.Én megfordultam és egy csókot adtam az illetőnek.
-Jó reggelt-jöttek a konyhába a többiek óriási mosollyal az arcukon.
-Nektek is.-mondtuk egyszerre Olival és szorosan magához ölelt.
-Szeretném bemutatni Fannit Robi úrnak.Ugye nem baj ha jön?
-De Olivér borzalmas nagy probléma.-nevették el magukat a fiúk és én is.
-Srácok jó étvágyat,én mentem készülődni.-mondtam és elindultam először Oli szobájába,majd a fürdő felé,de beleütköztem valakibe.Az a valaki nem más volt ,mint Ya Ou.
-Mi történt tegnap?-szegezte rögtön nekem a kérdést.
-Megérkeztünk  a buliba és megláttam Olit és Lilit,tökre kiborultam és bezárkóztam Ákos szobájába. Pár perc múlva Oli kopogtatott és én beengedtem.Elmondta,hogy csak azért táncolt Lilivel,hogy féltékennyé tegyen, ami sikerült is neki elég rendesen.Miután elmesélte megcsókolt és most együtt vagyunk.-fejeztem be a történetet.
-Nagyon örülök nektek.-mondta 1000 wattos mosollyal,közben meghallottuk,hogy a fiúk a konyhában nagy zajt csapnak.
-Úgy hallom mennem kell rendet tenni.-nevette el magát.Ő visszament a konyhába én pedig bementem a fürdőbe.10 percig folyattam magamra vizet és közben szokásomhoz híven gondolkoztam. Nem tudom miért,de ilyenkor olyan nyugott vagyok.Kitudom zárni a külvilágot és nem gondolni a rosszra.Zuhanyzás után felvittem a bőrömre egy alapsminket és kivasaltam a hajam és felvettem a behozott ruhát.
Kisétáltam a fürdőből egyenesen Oli szobájába.
Mögé lopóztam és hátulról megöleltem.Nem számított rám ezért összerezzent.
-Megijesztettél baby.-mondta széles mosollyal az arcán,szorosan magához húzott majd megcsókolt.
-Srácok indulnunk kell!-kiabálta Sziki.Összekulcsoltuk ujjainkat és elindultunk.Útközben mindenkivel megismerkedtem és nagyon jóban lettünk.Megérkeztünk és hirtelen elkapott az izgulás.Megszorítottam Oli kezét,Ő biztatóan rám mosolygott.Beléptünk a próbaterembe és rögtön Robihoz mentünk.
-Robi szeretném neked bemutatni a barátnőmet,Fannit.
-Örülök,hogy megismerhetlek-mosolygott rám Robi.Most így visszagondolva nem is tudom mi miatt izgultam.Robi egy nagyon kedves és aranyos ember.Sokat beszélgettem vele és azt is megengedte,hogy ott maradjak a próbán.Nagyon jó volt.

Olivér

Miután beengedett leültünk az ágyra és elkezdtem mesélni mit miért tettem,de elsírta magát.Az ölembe húztam és a hátát kezdtem simogatni.Közel hajoltam hozzá és megcsókoltam. Vadul csókolóztunk,de sajnos a levegőhiány közénk állt.Neki döntöttem a homlokom az övének és rá mosolyogtam.
-Szeretlek-suttogtam és újra megcsókoltam.
-Én is -mondta és rám mosolygott.
-Szerintem menjünk át hozzánk úgysincs már kedvem bulizni.
-Oké.-kimentünk az ajtón és összekulcsoltam a kezünket.
-Srácok, mi elmentünk további jó bulizàst! -köszöntem el, majd Ő is.Mindenki furcsán nézte az összekulcsolt kezünket,de nem érdekelt.Csak az volt a fontos,hogy együtt vagyunk..Àtmentünk a mi lakásunkba, egyenesen a  szobámba.Ott folytattuk amit Ákos szobájában elkezdtünk.Vadul, mégis érzékien csókolt.A kezeim vándorolni kezdtek. A hátát kezdtem el simogatni, majd a fenekébe markoltam és gyengéden a falnak támasztottam. Most az Ő keze kelt útra. Beletúrtam  hajamba, ami miatt belenyögtem a csókunkba.
-Ugye ma velem alszol?-vontam fel a szemöldökömet.
-Ki mással te, csacsi?-nevette el magam.Kivettem a szekrényből egy pólót és a kezébe  nyomtam.
-Siess vissza,mert nem sokáig bírom ki nélküled.-mondtam és a fenekére csaptam.Ő ezt egy kis nevetéssel díjazta, majd bemente a fürdőbe.Mikor visszajött rögtön ráemeltem a tekintetem gyönyörű volt.Felálltam és közel húztam magamhoz, majd megcsókoltam. Befeküdtünk az ágyba,Én átkaroltam, Ő pedig a mellkasomra feküd.
-Jó éjt, szerelmem!-mondtam és egy csókot nyomtam a szájára.
-Neked is-mondta.Pár perc múlva el is aludtam.Reggel csak úgy kipattantak a szemeim.Azt vettem észre,hogy szerelmem fölöttem támaszkodik és babrál valamit az éjjeli szekrényen.Hirtelen ötlettől vezérelve megcsikiztem,aminek a következménye az lett,hogy rám esett.

-Jó reggelt baba.-mondtam nevetve.
-Neked is.-mondta nevetve majd megcsókolt.A reggeli nem meglepő módon nem szokásosan telt.Amíg Fanni elment készülődni a fiúk kérdezősködni kezdtek.
-Akkor ti most......-kezdte a mondatot Benny.
-Igen.-húztam széles mosolyra a számat.
-Örülünk nektek-mondták egyszerre.Elindultunk a próbára,de most jött velünk Ő is,mert be akartam mutatni Robi úrnak.Út közben mindenkivel jól összebarátkozott,aminek nagyon örültem. Megérkeztünk és éreztem,hogy izgul.Biztatóan rá mosolyogtam amitől meg is nyugodott.Beértünk a próbaterembe és rögtön Robi úrhoz sétátunk.
-Robi szeretném neked bemutatni a barátnőmet,Fannit.-mutattam be mentorapámnak szerelmemet.
-Örülök,hogy megismerhetlek-mosolygott rá Robi.Megengedte,hogy Fanni itt maradhasson a próbán és lehetett látni,hogy jól kijönnek egymással aminek nagyon örültem.

3 megjegyzés: