2014. február 12., szerda

Külön fejezet.

Sziasztok!Jó hírrel jöttem.Tegnap hosszas tépelődés után arra jutottam,hogy nem hagyhatlak cserben titeket.Mivel megígértem a külön részt ezért megírtam nektek.Nem is húzom tovább az időt.Jó olvasást!
xxFanni.




Fanni 
Olival 1 éve vagyunk együtt és nagyon boldogok vagyunk.Az x-faktor után összeköltöztünk.A fiúk koncerteznek,dalokat írnak és több ezren rajonganak értük.
Egy téli reggelen arra ébredtem,hogy szerelmem simogatja az arcom.
-Jó reggelt szépségem-üdvözölt egy csókkal mikor kinyitottam a szemem.Kipattantam az ágyból és elhúztam a függönyt.Ami a szemem elé tárult az egyszerűen gyönyörű volt.Mindent hó borított.
-Esett a hó.-ugrottam fel az ágyra.
-Tényleg?-kapta fel a fejét,kinézett az ablakon és gonosz mosoly jelent meg az arcán.
-Mi ez a gonosz vigyor?-fürkésztem az arcát.
-Semmi.-játszotta az ártatlant amiből rögtön levágtam,hogy készül valamire.Majd úgyis megtudom gondoltam magamba és a konyha felé vettem az irányt.Beraktam két kenyeret a pirítóba és visszamentem a hálószobába.
-Mennyünk  el korizni.-kérleltem barátomat kiskutya szemekkel miközben visszafeküdtem mellé.
-Rendben édesem-nyomott csókot az arcomra. Reggeli után jó melegen felöltöztünk és elmentünk a koripályára.
Összekulcsoltuk ujjainkat és felmentünk a jégre.Sokat versenyeztünk,beszélgettünk,kergettük egymást vagy csak élveztük egymás társaságát.Nagyon jó volt.Korizás után hazamentünk ebédelni,majd összebújva néztünk egy filmet.Hirtelen kopogtak.Ki lehet az kérdeztem magamtól. Kinyitottam az ajtót és a fiúkkal találtam szembe magam.
-Sziasztok!-üdvözöltem őket 2-2 puszival.-Hát ti?
-Jöttünk hógolyózni-húzta ki magát Sziki.
-Meglepetés!-jött oda hozzám Oli.Hátulról átkarolta a derekam és egy puszit nyomott az arcomra.
-Szóval ti szövetkeztetek ellenem-fontam össze magam előtt a karom.
-Mi?Dehogy is.Miért gondolsz rólunk ilyeneket?-színészkedett Ya Ou és eljátszotta,hogy megsértődött. Felöltöztem és lementünk. A fiúk rögtön kergetni kezdték egymást,mi Olival összebújva néztük őket.
-Miért nem mondtad el?-néztem fel rá és próbáltam durcis arcot vágni.
-Meglepetést szerettem volna ami sikerült is.-nyomott puszit az arcomra engesztelésképp.-és azért mert nàlam tradíció,hogy mikor leesik az első hó megfürdetem a barátnőmet.-vigyorgott gonoszan pont mint reggel.


-Szóval erre készültél.Megtisztelve érzem magam hogy engem fürdet meg a Nagy Patocska Olivér.

-Ez csak természetes édes.-kacsintott. Nem bírtuk tovább és nevetésbe tőrtünk ki.Majdnem megcsókolt de egy jól irányzott mozdulattal kirúgtam alóla a lábait.
-Akkor most ki fürdet meg kit édesem?-mondtam gúnyosan.A többiek is körénk gyűltek.
-A legjobb az lenne ha most futnàl tanácsolta Ya Ou.Megfogattam a tanácsot és ahogy csak tudtam futni kezdtem,de hiába,mert fél perc múlva barátom utolért és belelökött a hóba,majd rám feküdt.
-Agyon nyomsz.-nyöszörögtem.A derekamnál fogva megfordultunk így én voltam most felül.
-Szeretlek.-mondta majd egy csókba fortunk össze.Ezt a romantikus pillanatot egy hógolyó  zavarta meg ami Benny úrtól származott.
-Vavra most meghalsz.-ugrottunk fel és kergetni kezdtük.Sokáig kergettük egymást,de a fiúk hirtelen kupaktanácsot tartottak majd elkiáltották magukat.Támadás!Engem kezdtek el kergetni amiből rögtön megértettem mit terveltek ki. Tervük majdnem be is vált,de hirtelen Ya Ou fejét eltalálta egy hógolyó.A fiúk felkapták a fejüket ami alkalmat adott arra,hogy megmeneküljek.
-Meglepetés.-kiáltottam-Mivel szövetkeztetek ellenem ezért én is ellenetek.-mondtam és a lányok felé mutattam.
-Ha harc hát legyen harc.-kacsintott Olivér.Nagy hócsatába kezdtünk fiúk a lányok ellen.Mikor mindenki nagyon elfáradt megegyeztünk egy döntetlenben.Felmentünk,amíg a fiúk filmet választottak a lányokkal csináltunk forrócsokit.Tv-zés után sokat beszélgettünk.Este a többiek hazamentek mi pedig kettesben maradtunk.
-Csodálatos nap volt.-húzott közel magához és a kezei vándorolni kezdtek.Puszit nyomtam az arcára,a szájára és egyre lejjebb haladtam a nyakáig.Ott egy kicsit elidőztem.Szívogatni és harapdálni kezdtem, ő  halk sóhajokkal díjazta cselekedetemet.Majd ő ugyanígy tett.Hirtelen felkapott és a szobánkba cipelt és óvatosan az ágyra döntött.Hogy utána mi történt azt a fantáziátokra bízom. ;)

1 megjegyzés: