2014. február 14., péntek

Valentin napi különrész

Sziasztok!Boldog Valentin napot mindenkinek így utólag is.Itt az ígért külön rész bár késve és elég rövidkén.Remélem azért elnyeri a tetszéseteket.
xxFanni


Fanni 
Nagyon boldogan ébredtem reggel hiszen Valentin nap van.Kiugrottam az ágyból és a konyhába siettem,mivel szerelmem nem feküdt mellettem.A hűtőn egy cetlit pillantottam meg ezzel az üzenettel : 
„Jó reggelt Szépségem! Elmentem a fiúkkal próbálni,majd jövök.
xoxoOli”
Elfelejtette volna?Szomorúan kinyitottam a hűtőt és egy szivecske alakú süti fogadott rajta egy kis kártyával.
„Remélem nem gondoltad,hogy elfelejtettem a Valentin napot. Van egy meglepetésem, de ahhoz meg kell oldanod a feladatokat. Sok sikert édes! 
U.i:Mindent csinálj úgy, mint szoktad a többi dolog, majd rád talál.”
Hatalmas mosoly jelent meg az arcomon,de kicsit izgultam is.Elővettem a tejet és a müzlit,de amikor a müzlit öntöttem a tányérba egy cetli is beleborult melyen ez állt:
„Jó étvágyat baba!
Nincs itthon sok minden,ezért el kéne menni a boltba hozni pár dolgot köztük a kedvenc kajámat is.”
Gyorsan megreggeliztem és elmentem zuhanyozni. 10 percig folyattam magamra a vizet majd felöltöztem,megcsináltam a hajam és a sminkem.Felvettem az egyik kedvenc cipőm és sietve elindultam a legközelebbi boltba. Beléptem az üzletbe és nekivágtam a vásárlásnak. Mikor odaértem ahhoz a bizonyos édességhez amit szerelmem úgy szeret az egyiken egy piros szívecskét pillantottam meg és egy cetlit.
„Gyorsan haladsz!A következő helyszínen nagyon sok időt töltöttünk még az X-faktor idején a srácokkal.
Nem kellett sokat gondolkodnom rögtön tudtam,hogy a próbateremre gondol.Megvettem a többi dolgot ami még a listán volt,majd haza mentem.Otthon mindent elpakoltam majd felültem a buszra és elindultam a helyszínre.Be se kellett mennem egy rózsaszín papír díszelgett az ajtón.
„Most már csak egy helyszín van hátra. Nagyon közel van a lakásunkhoz és imádsz oda járni. Ott találkozunk. Siess!”
Ez a cetli kicsit gondolkodtatóba ejtett.Nagyon közel van és szeretek oda járni.Majd beugrott.Pár percre a lakásunktól van egy park.Megvártam a következő buszt ami 10 percet késett.Ez is csak velem történhet meg.Miután leszálltam a megfelelő megállónál a park felé vettem az irányt.Sétálgatni kezdtem de nem találtam sehol.Rezegni kezdett a telefonom jelezve ,hogy sms-m jött.Kétségbe esetten megnyitottam.
„Fordulj meg!”
Megfogattam a tanácsot és szerelmemmel találtam magam szembe.Nyakába ugrottam és Ő megpörgetett.
-Azt hittem rossz helyre jöttem.-vallottam be neki.
-Ez igaz is,mert nem itt van a meglepetésem.-mondta nevetve és egy csodálatos,eldugott helyre vitt.A földre le volt terítve egy takaró és meg volt terítve.
-Tetszik?-ölelte át hátulról a derekam.
-Egyszerűen csodálatos.-csókoltam meg.Leültünk és enni kezdtünk.Volt minden eper,olvasztott csoki,süti.Minden amit csak el lehet képzelni.Egy csokiba mártott epret adtam a szájába,de a kis okosom leejtette.
-Jajj de béna vagy.-mondtam nevetve.
-Oh,igen-gonosz mosoly kúszott az arcára.Nem tudtam mire számítsak így hátra dőltem,de bár ne tettem volna.Egy hirtelen mozdulattal a csípőmre ült és csikizni kezdett.
-Hagyd abba!-mondtam nevetve és màr a könnyem is kicsordult.
-Akkor vond vissza!
-Jó visszavonom.-végre abba hagyta a csikizést és így ki tudtam bújni alóla.-Ja várj mégse.-nevettem gonoszan és futásnak eredtem.Ő is szaladni kezdett és pár màsodperc múlva el is kapott.Beledőltünk a friss,zöld fűbe és egymást kémleltük vagy loptunk egymástól egy egy csókot.
-Ez volt életem legjobb valentin napja.
-Örülök neki-mosolygott rám egy "tudom, hogy félisten vagyok" mosollyal amire én egy "megőlsz" mosollyal válaszoltam. Összeszedtük a holmikat és elmentünk haza.Amikor beléptem a lakásba mèg a lélegzetem is elállt. Mindenüt rózsaszirmok és égő gyertyák voltak.Egy könnycsepp gördült le az arcomon, de szerelmem lecsókolta.
-Minden olyan gyönyörű-mosolyogtam rá.Visszamosolygott majd lecsapott ajkaimra. Csókunk vad volt és szenvedélyes, de hogy ezek után mi történt az had maradjon az én titkom. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése